17.04.2014, 12:51

Hlas Česko Slovenska v stredu kraľoval rebríčku sledovanosti

Hlas Česko Slovenska v stredu kraľoval rebríčku sledovanosti

Spevácka šou dosiahla s prvým Súbojom tretí najvyšší rating a druhý najlepší trhový podiel.

Hlas Česko Slovenska sa v stredu 16. apríla 2014 úspešne posunul do ďalšej fázy. Po šiestich Výberoch naslepo si diváci televízie Markíza mohli vychutnať prvý neľútostný Súboj.

Spevácka šou sa stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa s doposiaľ tretím najvyšším ratingom 11,9 % a druhým najlepším trhovým podielom 34,5 %. K obrazovkám pritiahla nadpriemerných 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od štartu aktuálnej série.

Napínavé súboje skvelých speváckych výkonov si nenechali ujsť najmä mladé ženy 12-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 53,7 %.

Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,5 % / share 37,1 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,5 % / share 33,5 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stali Televízne noviny s 683-tisíc divákmi.

V stredu sa výborne darilo podvečerným Prvým Televíznym novinám (rating 5,8 % / share 33,0 % v 12-54), ktoré zaznamenali tretí najvyšší trhový podiel od začiatku roka 2014. Vo svojom vysielacom čase tradične dominoval aj rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,5 % / share 32,2 % v 12-54). 

Na Doma si najviac divákov pozrelo pravidelnú dvojporciu tureckého seriálu Fatmagül (rating 1,9 % / share 5,9 % a rating 2,1 % / share 10,0 % v 12-54). Druhý diel dosiahol po 22:30 v cieľovej skupine 12+ tretí najvyšší trhový podiel 16,1 %. Zabodovala tiež podvečerná telenovela Keď budeš moja (rating 1,5 % / share 9,8 % a rating 1,4 % / share 7,7 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,0 %) aj v prime-time (share 39,7 %).

Zdroj: Skupina Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.