07.07.2015, 15:41

Skvelý štart cestovateľskej šou Vo štvorici po Slovensku vlakom

 Skvelý štart cestovateľskej šou Vo štvorici po Slovensku vlakom

Zábavné putovanie po našej vlasti so štvoricou obľúbených hercov sa stalo najsledovanejším programom pondelka, zabodovala aj nasledujúca česká komédia Kameňák 4.

Zábavná cestovateľská šou Vo štvorici po Slovensku vlakom má za sebou úspešný štart. V pondelok 6. júla 2015 sa na obrazovkách televízie Markíza stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa.

Vo štvorici po Slovensku vlakom dosiahlo v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine rating 8,8 % a trhový podiel 30,5 % a výrazne predstihlo premiérový seriál konkurencie. Krásy Slovenska očami „partičky“ skvelých hercov Roba Jakaba, Juraja Kemku, Lukáša Latináka a Mariána Miezgu spoznávalo celkovo 425-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Prvé vydanie tohto jedinečného formátu doslova pripútalo k obrazovkám najmä mladých mužov 12-24, ktorí Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 49,4 %.

Suverénnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca česká komédia Kameňák 4 (rating 8,2 % / share 33,7 % v 12-54). Obzvlášť výrazne zabodovala v cieľovej skupine mladých žien 12-24 s trhovým podielom 48,7 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom pondelka stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 459-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 6,8 % a trhový podiel 32,8 %.

Na Doma sa najlepšie darilo reality šou Svokra (rating 1,7 % / share 5,7 %), najviac divákov televízie Dajto si pozrelo katastrofický sci-fi triler Jadro (rating 1,4 % / share 5,1 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,8 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Zdroj: Skupina Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.