20.10.2015, 20:16

Horná Dolná doposiaľ najsledovanejším programom sezóny

Horná Dolná doposiaľ najsledovanejším programom sezóny

Pondelkovú epizódu najúspešnejšieho slovenského seriálu si pozrelo až 764-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Grandiózny návrat na obrazovky predviedla zábavná šou Kredenc, ktorá prekonala všetky svoje doterajšie rekordy. Skupina Markíza dosiahla najlepšie výsledky sledovanosti od februára 2015.

Fenomén s názvom Horná Dolná spôsobil v pondelok 19. októbra 2015 doslova divácky ošiaľ. Najúspešnejší pôvodný seriál posledných rokov sa na obrazovkách televízie Markíza stal v oboch hlavných cieľových skupinách nielen suverénne najsledovanejším programom dňa, ale aj celej aktuálnej televíznej sezóny!

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná v staronovom pondelkovom nasadení excelentný rating 16,7 %, žiaden program na televíznom trhu nedosiahol od septembra 2015 vyššiu hodnotu. Trhový podiel epizódy s názvom Zastávka bol 45,7 %, čo je taktiež rekord v rámci aktuálnej série.

Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 764-tisíc divákov starších ako 12 rokov, aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine sa včerajšia časť stala doposiaľ najsledovanejším programom sezóny

Na príchod šarmantnej poštárky v podaní výbornej herečky Zuzany Vačkovej boli obzvlášť zvedavé mladé ženy 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až vo výške neuveriteľných 69,7 %.

V úspechoch nezaostávala ani nasledujúca zábavná šou Kredenc, ktorá sa po letnej prestávke vrátila na obrazovky Markízy s premiérovými vydaniami. Novú sezónu odštartovala s absolútne rekordným ratingom 11,0 % (s výnimkou silvestrovského špeciálu) aj trhovým podielom 38,5 % v cieľovej skupine 12-54. Pri obrazovkách taktiež dominovali mladé ženy 15-24 s podielom na trhu vo výške 59,1 %.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou v cieľovej skupine 12+ sa v pondelok stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 653-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 9,3 % a trhový podiel 29,1 %. Medzi päticu najúspešnejších programov dňa sa dostali aj nasledujúce relácie Športové noviny (rating 9,7 % / share 28,4 % v 12-54) a Počasie (rating 10,7 % / share 30,1 % v 12-54).

Na obrazovkách televízie Doma zabodoval pôvodný rodinný seriál Kukučka (rating 1,9 % / share 11,5 % v 12-54), ktorý sa v čase o 16:30 stal jej najsledovanejším pondelkovým programom. Pozrelo si ho 202-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je vôbec najvyšší počet v rámci ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 43,5 %) s najlepšími výsledkami sledovanosti od februára 2015.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.