Michal Kubovčík
StoryEditor

Pesnička z Kredencu bodovala najviac (návštevnosť)

29.04.2015, 08:00
Mená faktúr stratených boli minulý týždeň na webe Stratégií najčítanejšie. Prinášame podrobné výsledky nášho webu.

Na webe Stratégií mala minulý týždeň najvyššiu čítanosť správa o tom, ako humoristi zo šou Kredenc parodovali kauzu Váhostav. Na blogoch sa najviac darilo postu Richarda Marečka Hľadáte job? Ak vás neoslovil headhunter, alebo vás neodporučili, máte smolu (+ súťaž).

Stratégie dosiahli opäť výbornú návštevnosť. Po takmer 45 tisícoch z predošlého týždňa pokračovali na 41 234 RU podľa AIMmonitora. Opäť zvíťazili medzi B2B a B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu. Mediálne.sk malo 26 571 RU a O médiách 22 646 RU.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (20. až 26. apríla 2015)

1. Mená faktúr stratených. Vznikla vtipná pesnička pre Širokého (video)

2. Sex priamo v televíznom štúdiu sklamal. Kontroverznú šou zrušili (video)

3. Polnišová a reklamné klišé. Experti hodnotia nové nápady VÚB a Zuno

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 03:46