Juraj Široký
StoryEditor

Ďalší skvelý týždeň pre Stratégie (návštevnosť)

22.04.2015, 10:00
Týždenná návštevnosť Stratégií bola vysoká. Pozrite si prehľad a najčítanejšie články.

Na webe Stratégií si minulý týždeň pripísal najvyššiu čítanosť príspevok o tom, ako médiá a sociálne siete parodujú kauzu Váhostav.

Stratégie.sk mali opäť výborný týždeň, keď podľa AIMmonitora bola ich návštevnosť 44 940 RU. S odstupom zvíťazili medzi B2B a B2C webmi o médiách, marketingu alebo reklame - dokonca dosiahli lepšie čísla ako oba zvyšné weby dokopy. Mediálne.sk malo 24 401 RU a O médiách 18 133 RU.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (13. až 19. apríla 2015)

1. Široký úsmev. Takto sa Slovensko vysmieva Váhostavu

2. Škandál v reality šou: Kamery ukázali, ako štáb ovplyvňuje hru

3. Rádio Europa 2 bojuje proti kvótam, celý deň hrá Mojseja, Jakubca či Maigu

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 14:39