Na webe Stratégií si minulý týždeň pripísal najvyššiu čítanosť príspevok o tom, ako médiá a sociálne siete parodujú kauzu Váhostav.
Stratégie.sk mali opäť výborný týždeň, keď podľa AIMmonitora bola ich návštevnosť 44 940 RU. S odstupom zvíťazili medzi B2B a B2C webmi o médiách, marketingu alebo reklame - dokonca dosiahli lepšie čísla ako oba zvyšné weby dokopy. Mediálne.sk malo 24 401 RU a O médiách 18 133 RU.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (13. až 19. apríla 2015)
1. Široký úsmev. Takto sa Slovensko vysmieva Váhostavu
2. Škandál v reality šou: Kamery ukázali, ako štáb ovplyvňuje hru
3. Rádio Europa 2 bojuje proti kvótam, celý deň hrá Mojseja, Jakubca či Maigu
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko