StoryEditor

ST. NICOLAUS ponúka vlastnú značku prémiových destilátov

10.02.2016, 09:51
Uvádza exkluzívnu edíciu pravých ovocných destilátov. Cieli prevažne na mužov 30 +, ambíciou je osloviť aj mladšiu generáciu a ženy.

Slovenský výrobca a distribútor alkoholických nápojov ST. NICOLAUS uvádza na trh exkluzívnu edíciu prémiových ovocných destilátov St. NICOLAUS Exclusive Edition.

Čo bolo hlavným motivátorom spoločnosti ST. NICOLAUS vstúpiť do prémiového alkosegmentu približuje pre Stratégie Judit Šipekiová, brand manažérka spoločnosti:Ako líder na trhu považujeme za dôležité neustále prinášať nové produkty na trh. Aktuálne trendy nám naznačujú, že prémiový alkohol je segment, ktorý rastie najdynamickejšie, preto sme sa rozhodli doplniť naše prémiové portfólio (napr. Soberano, Lepanto, London Gin no.1 ) o ďalšie produkty. Ide o pravé ovocné destiláty, ktoré majú najsilnejšiu tradíciu v našom regióne.“

Ako vyplýva z prieskumov, napriek tomu, že ovocné liehoviny sú stále podstatne väčšia kategória, ovocné destiláty vykazujú jeden z najvyšších medziročných rastov, vyše 30 %. Čoraz viac spotrebiteľov pozná rozdiel medzi hruškou a hruškovicou a je ochotný si priplatiť za pravý ovocný destilát.

To, že sa spoločnosť rozhodla priniesť na trh novinky práve v prémiovom segmente, podľa slov Judit Šipekiovej, súvisí aj s vnímaním spoločnosti ako hráča, ktorý predáva produkty v nižšom až strednom cenovom segmente. „Kvalita našich produktov je porovnateľná so zahraničnou konkurenciou. Máme za sebou dlhoročné skúsenosti a špičkových odborníkov a preto prinášame na trh inovatívny a ucelený koncept ovocných destilátov, ktorý je na Slovensku unikátny,“ približuje Judita Šipekiová. Inovatívny prístup spočíva, podľa jej slov „v spojení slovensko-maďarskej tradície a dokonalej suroviny s francúzskym remeselným umením a precíznosťou. Pod kvalitu a chuť Exclusive Edition sa podpísali traja odborníci. Na výrobu ovocných destilátov dozerá skúsený majster páleničiar Attila Csobolya. Pri destilácii sme využili skúsenosti Patricka Brisseta, známeho francúzskeho producenta koňaku z oblasti Cognac. Jeho rodina produkuje koňaky už od roku 1780. Tretím expertom je Gyula Szanyó, ktorý vyštudoval odbor inžinierstvo výroby destilátov na prestížnej Univerzite Mateja Korvína  v Budapešti a ako jediný na Slovensku získal titul Master Palinka Engineer.“

Nová exkluzívna kolekcia ovocných destilátov má vlastný web s e-shopom a bude podporená v printových a online mediách. Produkty budú dostupné v prémiových reštauráciách, baroch a vo vybraných darčekových a špecializovaných predajniach. 

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: HEADS

Creative Director: Vladimír Križan

Art Director: Juraj Zajačka

Copywriter: Vladimír Križan 

Timing: launch marec 2016

 

ST. NICOLAUS ako značka prešla v poslednom období viacerými zmenami. Prvou bola, že ešte minulý rok dostala nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Mikuláš Šranko. Pre Stratégie prezradil plány so značkou. Neskôr si vybrala značka aj novú PR agentúru, stala sa ňou 1st Class Agency. ST. NICOLAUS minulý rok tiež vstúpil na trh slovenských vín. Vybral vína od slovenských vinárov a začal ich ponúkať pod spoločnou značkou Slovenské vinice. 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 23:47