Na webe Stratégií bola minulý týždeň najčítanejšia správa o tom, ako premiér Robert Fico kritizuje Plus 7 dní a chystá žalobu. Na blogoch sa výborne darilo postu Slovenská reklama dosiahla dno od Kamila Charváta.
Stratégie mali minulý týždeň návštevnosť 35 471 RU podľa AIMmonitora a skončili prvé medzi B2B aj B2C webmi o marketingu, reklame alebo médiách (Mediálne.sk 28 468 RU, O médiách 16 318 RU)
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (6. až 12. apríla 2015)
1. Fico ruší prímerie. Zažaluje „najvulgárnejší bulvár“
2. V televízii urobili drahý omyl. Súťažiaca dostala bez námahy auto (video)
3. Potvrdené: Hríbova Lampa sa vracia, ale nie na RTVS
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko