StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Ako Robert Fico kritizuje Plus 7 dní

15.04.2015, 08:00
Stratégie dosiahli opäť výbornú návštevnosť a boli jednotkou. Pozrite si prehľad top tém.

Na webe Stratégií bola minulý týždeň najčítanejšia správa o tom, ako premiér Robert Fico kritizuje Plus 7 dní a chystá žalobu. Na blogoch sa výborne darilo postu Slovenská reklama dosiahla dno od Kamila Charváta.

Stratégie mali minulý týždeň návštevnosť 35 471 RU podľa AIMmonitora a skončili prvé medzi B2B aj B2C webmi o marketingu, reklame alebo médiách (Mediálne.sk 28 468 RU, O médiách 16 318 RU)

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (6. až 12. apríla 2015)

1. Fico ruší prímerie. Zažaluje „najvulgárnejší bulvár“

2. V televízii urobili drahý omyl. Súťažiaca dostala bez námahy auto (video)

3. Potvrdené: Hríbova Lampa sa vracia, ale nie na RTVS

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 23:50