Česká súťaž kreativity v reklame Prima Zlatá pecka 2014 pozná víťazov. Porota udelila 20 peciek a štyri špeciálne ceny. Bodovali aj slovenské agentúry MADE BY VACULIK (dvakrát), Wiktor Leo Burnett a Respect APP, ktoré dostali štyri pecky a tiež Cenu internetovej a multimediálnej poroty.
Bodovali kampane proti korupcii, za ochranu práv homosexuálov, festival divadelných škôl, ale aj klasický komerčný projekt pre Tesco. Konkrétne za Slovensko Zlatú pecku získali:
Wiktor Leo Burnett za kampaň Nie každý úplatok je iba bonboniéra pre Transparency International Slovensko.
Respect APP za kampaň Ak by som bol/bola lesba/gej? Zmení sa niečo?, ktorej zadávateľom, respektíve iniciátorom bol Brani Gröhling. "Ďakujeme miliónom ľudí, ktorí neprišli k tomu slávnemu slovenskému referendu, zostali doma a zvolili slušnosť a toleranciu pred nenávisťou," povedal na pódiu Róbert Slovák z Respect APP.
MADE BY VACULIK za kampaň Radi striedame postavy pre VŠMU.
MADE BY VACULIK získal aj Cenu internetovej a multimediálnej poroty za Tesco online diktát.
Kompletné výsledky Zlatej pecky 2014 nájdete na zlatapecka.cz.
Porota Prima Zlatej pecky udeľuje buď Zlatú pecku alebo špeciálnu cenu, ako v prípade Vaculika. Pecky nie sú odstupňované na zlatú, striebornú a bronzovú tak, ako to býva pri Zlatom klinci.
Zo Slovenska boli nominované aj reklamy od agentúr Triad Advertising, core4 a Apple Pie, ktoré napokon nomináciu nepremenili na víťazstvo. Pozrite si všetky víťazné aj nominované reklamy zo Slovenska.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Ocenené reklamy:
http://youtu.be/1QKfIloasTc
http://youtu.be/ZYC2l0av42U
http://youtu.be/EN7JR6a0Grc
Zdroj: Ivan Krasko