Agentúra MADE BY VACULIK stojí za kampaňou pre medzinárodný festival divadelných škôl Istropolitana Projekt 2014, organizovaný Vysokou školou múzických umení v Bratislave. Tá pozostáva z TV spotu a rádio spotu, ktoré sa však z etických dôvodov nedostali do vysielania niektorých televíznych staníc, a to ani po 22. hodine. Príčinou bol príliš „šteklivý“ obsah.
Kampaň 20. ročníka festivalu nesie názov "Radi striedame postavy" a paroduje „prelietavosť“ študentov herectva nielen medzi postavami, ale aj medzi ich partnermi, čo spot presne vystihoval.
Vďaka internetu si však verejnosť môže spomenuté – a dokonca aj bonusové, materiály pozrieť a vypočuť. Kampaň dopĺňajú tlačové vizuály, ktoré využívajú rímsku číslicu 20 doplnenú o tretie X – teda XXX – ako abstraktné vyjadrenie životného štýlu hercov.
Pozrite si spot, aj vám sa zdá neetický?
https://www.youtube.com/watch?v=EN7JR6a0Grc