Moment pravdy pre employer branding je teraz
Všetky firmy potrebujú upriamiť pozornosť na cieľ, nech je ním čokoľvek. Bez silnej firemnej kultúry sa ale dlhodobý úspech nekoná.
Všetky firmy potrebujú upriamiť pozornosť na cieľ, nech je ním čokoľvek. Bez silnej firemnej kultúry sa ale dlhodobý úspech nekoná.
Inšpirujte sa investíciami, finančnými trhmi, históriou a odborníkmi na investovanie.
Čo je dnes dôležité z pohľadu biznisu a budovania značiek? Ponúkame vám osem aktuálnych potrieb
Vzniknutá situácia môže trvať dlhší čas, možno mesiace. Na mnohé zmeny si zvykneme, na veľa z nich však musíme reagovať.
Employer branding je nadstavba firemnej kultúry.
Spoločnosť CIE Mar Sk, svetový líder v automotive, investuje v čase spomalenia ekonomiky do employer brandingu. Na zlepšenie firemnej kultúry pre 270 zamestnancov vo výrobnom závode v Sučanoch a budovanie značky, si vybrala brandingovú agentúru Generations.
Budovanie značky je náročný proces. Nekonečný. Je to top-down proces. Nikdy nie naopak. Lídri sú zodpovední za výsledky. Akí sú lokálni lídri, taká je lokálna značka a firemná kultúra.