Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.10.2013, 08:15

Firma za týždeň oslovila 115-násobok svojich bežných odberateľov

Headhunterskej spoločnosti Slavik & Stell sa podaril husársky kúsok. Ak by mal takto úspešný status napríklad Apple, oslovil by cez 100 miliónov užívateľov Linkedinu.

Firma za týždeň oslovila 115-násobok svojich bežných odberateľov

Na Linkedine sa dejú zaujímavé veci. A platí to aj pre slovenských užívateľov. Spoločnosti Slavik & Stell, ktorá sa venuje executive search, inak povedané loveniu mozgov, sa podaril husársky kúsok. Navonok nevinným statusom o prezentácii na tému „Ako funguje headhunting“ v škole pre mimoriadne nadané deti oslovila za týždeň približne 13 tisíc aktívnych ľudí Linkedinu! Možno v porovnaní s výsledkami marketingových géniov na Facebooku sa to môže zdať nič moc. My sa však pohybujeme v prostredí siete s iným počtom aktívnych užívateľov. Podľa aktuálnych čísel Social Bakers je na tejto sieti 200 tisíc Slovákov. Samotná spoločnosť Slavik & Stell, ktorej stránka patrí medzi top 100 firemných stránok slovenského Linkedinu, mala v čase zverejnenia postu len(!) 111 odberateľov. Post z pondelka 30. septembra dosiahol za týždeň, teda do nedele večera tieto čísla:

·         12,775 impressions

·         275 clicks

·         52 interactions

·         2.56% engagement

Pôsobenie na sociálnych sieťach by malo mať vždy na zreteli aj biznis rozmer. Ako mi v nedeľu povedal Dalibor Slávik zo Slavik & Stell, „firemný profil prihral jeden "biznis", iný ako hľadanie manažéra, a to konkrétne zajtra školím v Prahe jednu menšiu firmu práve o LI vs recruitment a veci okolo toho. Ďalej som za posledný týždeň dostal viacero pozvánok na pridanie do siete kontaktov, cca 10, čo doteraz nebolo tak intenzívne.“ Profil spoločnosti na Linkedine má 100% komplexnosť, ponúka podrobne spracované portfólio služieb a môže byť inšpiráciou pre každú spoločnosť, ktorá chce mať profesionálnu prezentáciu.

Poučenie z tejto aktivity Slavik & Stell:

Nepoviem nič nové. Kontinuálna starostlivosť  o linkedinový profil má zmysel a úspech má ten, ktorý príde s originálnym obsahom.

Ak ste zaznamenali na Linkedine podobný, alebo ešte lepší výsledok, uvítam váš tip na tuchscher@gmail.com

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.