Na Linkedine sa dejú zaujímavé veci. A platí to aj pre slovenských užívateľov. Spoločnosti Slavik & Stell, ktorá sa venuje executive search, inak povedané loveniu mozgov, sa podaril husársky kúsok. Navonok nevinným statusom o prezentácii na tému „Ako funguje headhunting“ v škole pre mimoriadne nadané deti oslovila za týždeň približne 13 tisíc aktívnych ľudí Linkedinu! Možno v porovnaní s výsledkami marketingových géniov na Facebooku sa to môže zdať nič moc. My sa však pohybujeme v prostredí siete s iným počtom aktívnych užívateľov. Podľa aktuálnych čísel Social Bakers je na tejto sieti 200 tisíc Slovákov. Samotná spoločnosť Slavik & Stell, ktorej stránka patrí medzi top 100 firemných stránok slovenského Linkedinu, mala v čase zverejnenia postu len(!) 111 odberateľov. Post z pondelka 30. septembra dosiahol za týždeň, teda do nedele večera tieto čísla:
· 12,775 impressions
· 275 clicks
· 52 interactions
· 2.56% engagement
Pôsobenie na sociálnych sieťach by malo mať vždy na zreteli aj biznis rozmer. Ako mi v nedeľu povedal Dalibor Slávik zo Slavik & Stell, „firemný profil prihral jeden "biznis", iný ako hľadanie manažéra, a to konkrétne zajtra školím v Prahe jednu menšiu firmu práve o LI vs recruitment a veci okolo toho. Ďalej som za posledný týždeň dostal viacero pozvánok na pridanie do siete kontaktov, cca 10, čo doteraz nebolo tak intenzívne.“ Profil spoločnosti na Linkedine má 100% komplexnosť, ponúka podrobne spracované portfólio služieb a môže byť inšpiráciou pre každú spoločnosť, ktorá chce mať profesionálnu prezentáciu.
Poučenie z tejto aktivity Slavik & Stell:
Nepoviem nič nové. Kontinuálna starostlivosť o linkedinový profil má zmysel a úspech má ten, ktorý príde s originálnym obsahom.
Ak ste zaznamenali na Linkedine podobný, alebo ešte lepší výsledok, uvítam váš tip na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..