Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
27.09.2021, 17:07

Mercedes predstavil elektrický koncept EQG bizarnou reklamou

A tiež: Google chce ukecať EU a Čína dala definitívne stopku kryptu (znova).

Mercedes predstavil elektrický koncept EQG bizarnou reklamou
Zdroj: archív

Google chce ukecať EU
Za posledné roky stáli Google pokuty za monopolné praktiky osem miliárd eur, no EU sa nevzdáva a znova ide americkému gigantu po krku. Tentokrát sa však Google snaží vyšetrovanie svojich reklamných aktivít urovnať skôr, než by mohlo eskalovať do ďalšieho zdĺhavého a hlavne nákladného procesu. Hey Google, a čo tak tie praktiky zmeniť, hm?

Čína dala definitívne stopku kryptu (znova)
Technicky vzato je táto stopka len kozmetická aktualizácia pozície, ktorú Čína voči kryptomenám zaujala už pomerne dávno. V skutočnosti bola vydaná správa, ktorá znova potvrdzuje, že obchodovanie s virtuálnymi menami je nelegálna finančná aktivita. Človek aby nadobudol pocit, že podobné správy využívajú na nákup dipov, keďže sa prakticky okamžite prejavia na celom trhu s kryptomenami

.

Mercedes predstavil elektrický koncept EQG bizarnou reklamou
Niektoré autá sa stanú ikonickými, pretože sú široko dostupné a  motorizujú celé krajiny – napríklad svojho času taký Fiat 500 alebo VW Beetle. No a niektoré zostanú profilované pre úzku a bohatú skupinu ľudí, no status ikon im prináleží rovnako - nezničiteľná plechová krabica Mercedes-Benz G dostala v koncepte EQG elektrický pohon a takú bizarnú retro reklamu, až nebudete veriť vlastným očiam!

Apple a Microsoft ohlasovali
September je už tradične mesiacom noviniek od Apple, najnovšie však tiež od Microsoftu. Dočkali sme sa preto nielen iPhone 13 a 13 Pro, Apple Watch, iPad Mini či iOS15, ale tiež Surface Pro 8, Surface Duo 2, Surface Go 3 a jedného ekologického prekvapenia v podobe myšky z recyklovaných plastov s jednoduchým názvom Ocean Plastic.

ADMA: to najlepšie z UPTERDAMU
Ako partner podujatia sme sa zúčastnili 4. ročníka konferencie UPTERDAM, ktorá bola po prvýkrát spojená s veľtrhom pre firmy. Z konferencie sme pre vás spísali krátky report toho najlepšieho, čo sme sa dozvedeli.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.