14.03.2019, 09:04

Konferencia LOTE 2019: No-budget legenda? Ecocapsule!

Jeden z najznámejších slovenských produktov získava mediálnu pozornosť po celom svete s takmer nulovým budgetom. Prečo? Dozviete sa už 16. apríla.

Konferencia LOTE 2019: No-budget legenda? Ecocapsule!
Zdroj: archív Stratégií

Napriek relatívne nízkej známosti na domácej pôde je Ecocapsule jedným z najznámejších slovenských produktov v zahraničí. Už niekoľko rokov získava mediálnu pozornosť v printových a online médiách po celom svete s takmer nulovým budgetom na PR a marketing. Ako je to možné? To vám na konferencii LOTE vysvetlia tí najpovolanejší: Katarína Čabáková, co-CEO a Matej Gyárfáš, Creative Communication Director, Ecocapsule.

Zdroj: archív Stratégií
Ecocapsule je malý pasívny domček, ktorý dokáže ubytovať až dvoch ľudí kdekoľvek v divočine. Jeho jedinečnosť sa skrýva v tom, že nepotrebuje pripojenie na elektrickú sieť. Vďaka fotovoltiaickým článkom a malej veternej elektrárni si totiž dokáže energiu vyrábať sama. Čo je dôležité, Ecocapsula je mobilná a majiteľ ju môže pohodlne premiestňovať na rôzne miesta. Ecocapsula stojí momentálne 80 tisíc eur.
Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. V prípade záujmu, registrujte sa tu. Tešíme sa na vás!

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.