Living on the edge (LOTE) je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu.
Aj tento rok sa bude konferencia venovať tomu, aký bol rok 2018, a čo najdôležitejšie nás čaká v tomto roku. Podtitul konferencie je It´s your business, a preto si predstavíme to najlepšie zo všetkých nástrojov moderného komunikačného mixu:
- Predstavíme najlepšie kampane a práce marketingovej komunikácie za posledný rok
- Čo musí robiť vaša značka, aby jej zákazníci verili
- Predajná krása alebo dokáže zmena dizajnu zvýšiť predaj?
- Ako sa dá viac zarobiť vďaka prieskumu?
- Oplatí sa tradičným FMCG značkám robiť odvážne on-line kampane?
- Ako využiť dáta na zmenu nákupného správania? Ako mať štastného zákazníka a výšší obrat?
- Trendy a výzvy pre call centrá 2019. Už to nie je otravný telemarketing, ale integrované centrum zákazníckych služieb.
Aj v médiách sa tento rok udiali nové zmeny. Konferencia odpovie na otázky, či sa odohráva všetko podstatné pre publisherov iba v online? Ako dnes vyzerá správny biznis model pre médiá v digitáli. Sú video & podcasty trendom, kadiaľ sa uberá obsah u publisherov? Médiá majú tiež pred sebou návrh nového digitálneho zákona, čo je dnes v tomto smere pre ne dôležité a ako sa zmenia podmienky pre ich prácu v súvislosti s týmito zmenami.
Jednou z dôležitých tém súčasného sveta sú určite sociálne siete. Dennodenne sa na ne pozeráme z pohľadu efektívnej komunikácie, prísunu nových informácií, zdieľania zaujímavostí. Ako však ovplyvňujú naše správanie? Z tohto pohľadu sa na ne pozerá britská odborníčka Mary Aiken, autorka bestselleru The Cyber Effect. A práve Mary Aiken prijala pozvanie a predstaví sa na konferencii 16. apríla.
Mary Aiken je poprednou svetovou odborníčkou v oblasti forenznej kyberpsychológie - disciplíny, ktorá spája psychológiu, kriminológiu a technológiu. V poslednom období sa venuje internetu, ako formuje naše vnímanie sveta, vývoj a správanie. Špeciálne ju zaujíma dopad na vývoj dieťaťa od najmenšieho veku po dospelosť, skúma tiež návykové online správanie, ktoré je dnes výrazne ovplyvňované sociálnymi sieťami.
Ak máte záujem vypočuť si zaujímavé názory Mary Aiken a zároveň načerpať ďalšie inšpirácie zo sveta marketingu a médií, prihlásiť sa môžete tu.