StoryEditor

Vladimír Vokáľ: Nie je to víťazstvo pre nikoho z nás

06.11.2012, 11:48
Na margo nedávno vyhlásených výsledkov tendra mediálnych agentúr spoločnosti Slovnaft sa v rozhovore pre Stratégie vyjadril aj šéf jednej z víťazných agentúr – Vladimír Vokáľ z Unimedie.

Na margo nedávno vyhlásených výsledkov tendra mediálnych agentúr spoločnosti Slovnaft sa v rozhovore pre Stratégie vyjadril aj šéf jednej z víťazných agentúr – Vladimír Vokáľ z Unimedie.

 

S: Čo hovoríte na to, že tender vyhrali okrem vás aj ďalšie dve mediálky?

Je to pravdepodobne výsledok tlaku prokurementu klienta, ktorý hľadá všetky možnosti pre ďalšie znižovanie platenej hodnoty nákupu mediálneho priestoru,. Predpokladám, že je to aj o tom, s čím sa stretávame za posledné obdobie v každom tendri, ktorého sa zúčastňujeme - objem neuveriteľných sľubov, nedoručiteľných zliav a nerealizovateľných bonusov je nepriamo úmerný veľkosti agentúry.

S: Pristúpite na klientove podmienky? Aké budú vaše ďalšie kroky?

Považujem to za nesystémové riešenie, ale na určité obdobie k tomu pristúpime, pretože nami ponúknuté podmienky sme schopní doručiť. A necháme na klienta, aby sa presvedčil o kvalite servisu, garanciách cien a schopnosti doručiť výkon u tých ostatných.

S: Viete si predstaviť fungovanie tohto modelu spolupráce – jeden klient a tri mediálky?

Nie, neviem si to predstaviť dlhodobo, nie je to víťazstvo pre nikoho z nás. Ak máme za našu prácu dostať mesačné ohodnotenie na úrovni polovičného úväzku recepčnej, ktorej každý deň šéf nezabudne pripomenúť, že na jej miesto čakajú ďalšie dve, síce menej schopné, ale lacnejšie, tak to asi motivujúce nebude.

S: Akú mal klient podľa vás motiváciu, keď sa rozhodol pre tri agentúry, respektíve nevedel sa rozhodnúť len pre jednu?

Na to neviem odpovedať. Predpokladám, že je to cesta, ako sa môže presvedčiť o uveriteľnosti prísľubov. Taký nákup na skúšku. A ak nebudete spokojní s našim výrobkom, do dvoch mesiacov ho v pôvodnom obale, prosím, vráťte späť.

 

 

Prečítajte si, ako na rovnaké otázky odpovedal šéf ďalšej z troch víťazných agentúr – Braňo Polák zo Starmedie.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 09:07