Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.10.2021, 09:17

JANDL sa obul do novej kampane pre značku Be Lenka

Ide o prvú imidžovú kampaň značky.

JANDL sa obul do novej kampane pre značku Be Lenka
Zdroj: Youtube

Slovenskému výrobcovi ručne šitých barefootových topánok Be Lenka sa už podarilo presadiť sa aj na nemeckom a českom trhu. Značka však potrebovala vybudovať o sebe lepšie povedomie, preto po viacerých produktových kampaniach nastal čas na imidžovú kampaň.

Komunikačný koncept navrhla agentúra Jandl, ktorá prišla s nápadom „natlačenej rodiny“. Ten vychádzal z myšlienky, že keby sme boli natlačení v tesnom priestore a museli by sme naďalej normálne fungovať, nebolo by nám to príjemné.

Napriek tomu väčšina ľudí robí to isté svojim nohám každý deň – obúva ich do nepohodlných topánok a očakáva, že budú bezchybne fungovať. Vo videu, ktoré tiež produkovala agentúra, sa predstavila rodina natlačená za sklom – čo je analógiou k nohám natlačeným v topánkach.

Kampaň beží od začiatku septembra v online. Jej cieľom je, aby sa diváci dokázali lepšie vcítiť do neľahkej situácie, v ktorej sa ocitli ich nohy a aby začali nosiť obuv, ktorá ich chodidlám prospieva.

„Be Lenka je príkladom zladenia zaujímavého príbehu s poctivou kvalitou. Preto sme veľmi radi, že sme mohli aj my prispieť k napredovaniu značky na domácom i zahraničných trhoch,“ vyjadril sa k spolupráci Michal Naď, obchodný riaditeľ agentúry Jandl.

Vizitka kampane

Klient: Be Lenka (Michal Macek, Peter Brezáni)
Agentúra: JandL
Creative Director: Alexandru Strimbeanu
Art Director: Lukáš Fecko
Copywriter: Viliam Šedivý
Stratégia: Ivana Lužinová
Account Executive: Alexandra Fašková
Produkcia: KIMONO production

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.