Slovenskému výrobcovi ručne šitých barefootových topánok Be Lenka sa už podarilo presadiť sa aj na nemeckom a českom trhu. Značka však potrebovala vybudovať o sebe lepšie povedomie, preto po viacerých produktových kampaniach nastal čas na imidžovú kampaň.
Komunikačný koncept navrhla agentúra Jandl, ktorá prišla s nápadom „natlačenej rodiny“. Ten vychádzal z myšlienky, že keby sme boli natlačení v tesnom priestore a museli by sme naďalej normálne fungovať, nebolo by nám to príjemné.
Napriek tomu väčšina ľudí robí to isté svojim nohám každý deň – obúva ich do nepohodlných topánok a očakáva, že budú bezchybne fungovať. Vo videu, ktoré tiež produkovala agentúra, sa predstavila rodina natlačená za sklom – čo je analógiou k nohám natlačeným v topánkach.
Kampaň beží od začiatku septembra v online. Jej cieľom je, aby sa diváci dokázali lepšie vcítiť do neľahkej situácie, v ktorej sa ocitli ich nohy a aby začali nosiť obuv, ktorá ich chodidlám prospieva.
„Be Lenka je príkladom zladenia zaujímavého príbehu s poctivou kvalitou. Preto sme veľmi radi, že sme mohli aj my prispieť k napredovaniu značky na domácom i zahraničných trhoch,“ vyjadril sa k spolupráci Michal Naď, obchodný riaditeľ agentúry Jandl.
Vizitka kampane
Klient: Be Lenka (Michal Macek, Peter Brezáni)
Agentúra: JandL
Creative Director: Alexandru Strimbeanu
Art Director: Lukáš Fecko
Copywriter: Viliam Šedivý
Stratégia: Ivana Lužinová
Account Executive: Alexandra Fašková
Produkcia: KIMONO production