Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.11.2017, 14:33

Tesco uvádza čarovné Vianoce. Hračky v nich testujú tí najpovolanejší

Pozrite si nový televízny spot v predstihu.

Tesco uvádza čarovné Vianoce. Hračky v nich testujú tí najpovolanejší
Zdroj: Tesco

Kampaň Tesca sa stretla v minulom roku s pozitívnym ohlasom u zákazníkov, a preto ju obchodný reťazec opakuje. Doplnkom sú nové televízne a on-line videá, v ktorých vybrané hračky testujú tí najpovolanejší odborníci – deti. Výsledky testovania hračiek malými expertmi môžete vidieť na web stránke tesco.sk/vianoce. Vianočná kampaň je nasadená na Slovensku, Česku, Maďarsku a Poľsku.

Názov kampane: Čarovné Vianoce 2017
Mediálne nasadenie: TV, Print, Radio, Cinema, letáky, katalógy, POS, microsite, bannery
Autor kampane/reklamná agentúra: Ogilvy Mather/ Istropolitana Ogilvy
Timing kampane: november - december

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.