StoryEditor

Kaufland Vianoce: Kto sa dobre naje, ten sa neháda, Alebo čudní ľudia za jedným stolom

15.11.2017, 13:05
Autor:
rmrm
Správu sme aktualizovali o nový vianočný TV spot.

Kreatívnym zámerom vianočnej kampane Kauflandu, ktorá za sviatočným stolom spája úplne protichodné charaktery postáv, je aspoň na Vianoce zabudnúť na hádky a nedorozumenia, a vychutnať si radšej spoločné chvíle pri dobrom jedle. Vianoce sa totiž často menia na stres, hektiku a hádky. A kým vianočná pohoda sa kúpiť nedá, sviatočné dobroty áno. A to je posolstvom vianočnej kampane Kauflandu.

„Práve dobré jedlo v rámci nášho nového televízneho spotu spojilo dvojice, ktoré by sa v reálnom živote za jedným stolom nikdy nestretli, pri spoločnej vianočnej večeri. Svokra a nevesta, gurmán a milovník rýchleho občerstvenia, či Červená čiapočka a vlk spoločne hodujú pri štedrovečernom stole. Pretože šťastie, harmónia a pohoda idú cez žalúdok. A kto sa dobre naje, ten sa predsa neháda,“ hovorí Lucia Langová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika.

Kampaň začala online teaserom 16.11. 2017 a od dneška 20.11. je on-air 40-sekundový TV spot, ktorý neskôr prejde na dĺžku 30".
Kampaň je nasadená v TV, online, printe, OOH, POS a direct maile (prospekt Kaufland). Mediálna agentúra je Unimedia.

Kaufland Vianoce teaser

Vizitka vianočnej kampane:
Názov: „Kto sa dobre naje, ten sa neháda“
Názov hudobného diela: You Guys Music, Berlin
Autori: Studio Funk, Berlin
Dĺžka spotu: 40“
Dĺžka hudby: 40“
Reklamná agentúra: HEIMAT, Berlin
Realizačná agentúra: ANORAK, Berlin
Režisér: Vellas, Kamera: Pierre de Kerchove
Postprodukcia: Slaughterhouse; Berlin

01 - Modified: 2017-11-14 06:02:41 - Feat.: 0 - Title: Lidl ukazuje Vianoce také, aké naozaj sú. Zmätené, hlučné, nedokonalé
01 - Modified: 2025-11-27 15:54:48 - Feat.: - Title: Experti hodnotia AI vianočný spot Rohlik.cz: Je zlý, chýba mu emócia a ukazuje, prečo sú dobrí kreatívci dôležití 02 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 03 - Modified: 2025-11-04 13:34:02 - Feat.: - Title: Legendárna vianočná kampaň Coca-Cola ožíva vďaka umelej inteligencii 04 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 05 - Modified: 2025-08-22 10:25:01 - Feat.: - Title: Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 20:44