Kreatívnym zámerom vianočnej kampane Kauflandu, ktorá za sviatočným stolom spája úplne protichodné charaktery postáv, je aspoň na Vianoce zabudnúť na hádky a nedorozumenia, a vychutnať si radšej spoločné chvíle pri dobrom jedle. Vianoce sa totiž často menia na stres, hektiku a hádky. A kým vianočná pohoda sa kúpiť nedá, sviatočné dobroty áno. A to je posolstvom vianočnej kampane Kauflandu.
„Práve dobré jedlo v rámci nášho nového televízneho spotu spojilo dvojice, ktoré by sa v reálnom živote za jedným stolom nikdy nestretli, pri spoločnej vianočnej večeri. Svokra a nevesta, gurmán a milovník rýchleho občerstvenia, či Červená čiapočka a vlk spoločne hodujú pri štedrovečernom stole. Pretože šťastie, harmónia a pohoda idú cez žalúdok. A kto sa dobre naje, ten sa predsa neháda,“ hovorí Lucia Langová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika.
Kampaň začala online teaserom 16.11. 2017 a od dneška 20.11. je on-air 40-sekundový TV spot, ktorý neskôr prejde na dĺžku 30".
Kampaň je nasadená v TV, online, printe, OOH, POS a direct maile (prospekt Kaufland). Mediálna agentúra je Unimedia.
Kaufland Vianoce teaser
Vizitka vianočnej kampane:
Názov: „Kto sa dobre naje, ten sa neháda“
Názov hudobného diela: You Guys Music, Berlin
Autori: Studio Funk, Berlin
Dĺžka spotu: 40“
Dĺžka hudby: 40“
Reklamná agentúra: HEIMAT, Berlin
Realizačná agentúra: ANORAK, Berlin
Režisér: Vellas, Kamera: Pierre de Kerchove
Postprodukcia: Slaughterhouse; Berlin