Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.11.2017, 09:01

Kofola zostáva verná vianočnému prasiatku. A pridáva postavu Štedrej babči

Tradičnú reklamu Kofola nasadzuje už štrnásty rok.

Kofola zostáva verná vianočnému prasiatku. A pridáva postavu Štedrej babči
Zdroj: Kofola

Tohtoročné Vianoce odštartovala Kofola tradičnou reklamou s jej nezabudnuteľným prasiatkom. A rovnako ako doteraz, ani v tomto roku nechýba krátky prídavok. Štedrá babča Kofoly v ňom varí limitovanú edíciu Kofola Slivka so škoricou. Tento nápad je dielom agentúry Proboston Creative.

Okrem reklamy sa s postavou Štedrej babči budú spotrebitelia stretávať aj v obchodoch a na etiketách Kofoly Original 2L, ktoré podpísala štyrmi originálnymi vianočnými prianiami.

Minulý rok Kofola prezentovala limitovanú edíciu kokosovej Kofoly, pričom na vianočne ladenej etikete sa objavilo typické „zlaté" prasiatko s dvoma novými parťákmi - veveričkou a zajacom.

V ČR je vianočná reklama aktuálne nasadená v televíziách Nova Group, Prima Group a Barrandov Group. Na Slovensku v televíziách Maríza Group a JOJ Group.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.