Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
27.10.2021, 12:21

Ak kreatívna a mediálna stratégia vznikajú pod jednou strechou, výsledky sú lepšie

TRIAD sa rozširuje. Prichádza s projektom Criss Cross, ktorý ponúka mediálne služby.

Ak kreatívna a mediálna stratégia vznikajú pod jednou strechou, výsledky sú lepšie
Zdroj: archív

Kreatívna agentúra TRIAD rozširuje svoje služby – spolu s kreatívou bude klientom ponúkať aj mediálne služby. Nový projekt pomenovali Criss Cross, pre Stratégie jeho ciele približuje Ján Papač.

Prečo TRIAD cíti potrebu rozširovať svoje služby o mediálne služby?
Táto potreba pochádza pôvodne od našich klientov, ktorí nás k tomu inšpirovali. V marketingovej komunikácii idú kreatívna a mediálna stratégia spolu ruka v ruke a zažili sme, že keď obe vznikali spolu pod jednou strechou, výsledky boli lepšie. Dôvody sú prozaické – synergický efekt generuje lepšie výsledky, ad hoc optimalizácia počas kampane sa deje v priebehu hodín a nie dní a k

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.