Kreatívna agentúra TRIAD rozširuje svoje služby – spolu s kreatívou bude klientom ponúkať aj mediálne služby. Nový projekt pomenovali Criss Cross, pre Stratégie jeho ciele približuje Ján Papač.
Prečo TRIAD cíti potrebu rozširovať svoje služby o mediálne služby?
Táto potreba pochádza pôvodne od našich klientov, ktorí nás k tomu inšpirovali. V marketingovej komunikácii idú kreatívna a mediálna stratégia spolu ruka v ruke a zažili sme, že keď obe vznikali spolu pod jednou strechou, výsledky boli lepšie. Dôvody sú prozaické – synergický efekt generuje lepšie výsledky, ad hoc optimalizácia počas kampane sa deje v priebehu hodín a nie dní a klient sa vie spoľahnúť na to, že age...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.