StoryEditor

Ak kreatívna a mediálna stratégia vznikajú pod jednou strechou, výsledky sú lepšie

27.10.2021, 12:21
Autor:
(pš)(pš)
TRIAD sa rozširuje. Prichádza s projektom Criss Cross, ktorý ponúka mediálne služby.

Kreatívna agentúra TRIAD rozširuje svoje služby – spolu s kreatívou bude klientom ponúkať aj mediálne služby. Nový projekt pomenovali Criss Cross, pre Stratégie jeho ciele približuje Ján Papač.

Prečo TRIAD cíti potrebu rozširovať svoje služby o mediálne služby?
Táto potreba pochádza pôvodne od našich klientov, ktorí nás k tomu inšpirovali. V marketingovej komunikácii idú kreatívna a mediálna stratégia spolu ruka v ruke a zažili sme, že keď obe vznikali spolu pod jednou strechou, výsledky boli lepšie. Dôvody sú prozaické – synergický efekt generuje lepšie výsledky, ad hoc optimalizácia počas kampane sa deje v priebehu hodín a nie dní a klient...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. august 2022 14:27