Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.12.2017, 11:39

Denník SME sa v novej kampani označuje za SMEtiarov

Kampaň je z dielne Istropolitana Ogilvy.

Denník SME sa v novej kampani označuje za SMEtiarov
Zdroj: SME

Nová imidžová kampaň denníka SME sa viaže na ich 25. výročie vzniku. V spote sa prezentujú ako smetiari, ktorí zametajú s hlúposťami, separujú dobré od zlého a niekedy sa hrabú v špinavostiach.

Pripravila ju agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorej Creative team leader Rado Olos sa pre Stratégie vyjadril: „Kampaň sme postavili na insighte, že SME sa už 25 rokov snaží robiť poctivú novinárčinu, mať svoje zásady a nekompromisne odhaľovať najrôznejšie prešľapy. Nečudo, že si týmto počínaním vytvára aj nepriateľov. Tí sa však namiesto argumentov často zmôžu len na urážky, napríklad, že sú  “smetiari”. A práve na tom sme sa rozhodli postaviť kampaň. Ukázať, že to čo chcelo byť urážkou vlastne môže byť ocením ich práce. Za predpokladu, že do hry vstúpi kus irónie a nadhľadu.

Komunikácia prebieha v televízií, online a v printe prostredníctvom šiestich vizuálov.

Zdroj: SME
Zdroj: SME

Vizitka kampane:

Autorský tím: Peter Darovec, Rado Olos, Martin Melicherčík
Account manager: Lenka Michálková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.