StoryEditor

Denník SME sa v novej kampani označuje za SMEtiarov

21.12.2017, 10:39
Autor:
pzpz
Kampaň je z dielne Istropolitana Ogilvy.

Nová imidžová kampaň denníka SME sa viaže na ich 25. výročie vzniku. V spote sa prezentujú ako smetiari, ktorí zametajú s hlúposťami, separujú dobré od zlého a niekedy sa hrabú v špinavostiach.

Pripravila ju agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorej Creative team leader Rado Olos sa pre Stratégie vyjadril: „Kampaň sme postavili na insighte, že SME sa už 25 rokov snaží robiť poctivú novinárčinu, mať svoje zásady a nekompromisne odhaľovať najrôznejšie prešľapy. Nečudo, že si týmto počínaním vytvára aj nepriateľov. Tí sa však namiesto argumentov často zmôžu len na urážky, napríklad, že sú  “smetiari”. A práve na tom sme sa rozhodli postaviť kampaň. Ukázať, že to čo chcelo byť urážkou vlastne môže byť ocením ich práce. Za predpokladu, že do hry vstúpi kus irónie a nadhľadu.

Komunikácia prebieha v televízií, online a v printe prostredníctvom šiestich vizuálov.

SME SME

Vizitka kampane:

Autorský tím: Peter Darovec, Rado Olos, Martin Melicherčík
Account manager: Lenka Michálková

01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 05 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 04:11