Nová imidžová kampaň denníka SME sa viaže na ich 25. výročie vzniku. V spote sa prezentujú ako smetiari, ktorí zametajú s hlúposťami, separujú dobré od zlého a niekedy sa hrabú v špinavostiach.
Pripravila ju agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorej Creative team leader Rado Olos sa pre Stratégie vyjadril: „Kampaň sme postavili na insighte, že SME sa už 25 rokov snaží robiť poctivú novinárčinu, mať svoje zásady a nekompromisne odhaľovať najrôznejšie prešľapy. Nečudo, že si týmto počínaním vytvára aj nepriateľov. Tí sa však namiesto argumentov často zmôžu len na urážky, napríklad, že sú “smetiari”. A práve na tom sme sa rozhodli postaviť kampaň. Ukázať, že to čo chcelo byť urážkou vlastne môže byť ocením ich práce. Za predpokladu, že do hry vstúpi kus irónie a nadhľadu.“
Komunikácia prebieha v televízií, online a v printe prostredníctvom šiestich vizuálov.
Vizitka kampane: