Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.02.2018, 11:31

Jana Kirschner vytvorila playlist pre lesy. V novej kampani Lesoochranárskeho zoskupenia VLK

Kampaň je z dielne MARK BBDO.

Jana Kirschner vytvorila playlist pre lesy. V novej kampani Lesoochranárskeho zoskupenia VLK
Zdroj: Youtube

Lesoochranárske zoskupenie VLK s pomocou pesničiek známej slovenskej speváčky bojuje za záchranu lesov. Prichádza s novou kampaňou v čase, kedy sa mu podarilo zastaviť ťažbu v Karpatských bukových pralesoch, ktoré sú súčasťou prírodného dedičstva UNESCO.

Jana Kirschner podporila VLKov originálnym spôsobom. Celé posolstvo kampane je vyskladané z názvov jej pesničiek. 

Zdroj: MARK BBDO

​Kampaň primárne tvorí online video so zábermi, ktoré nakrútil Erik Baláž a Jakub Kratochvíl. Súčasťou kampane je aj vizuál v podobe CD bookletu. 

Vizitka kampane: Jana Kirschner- Playlist pre lesy

Klient: Lesoochranárske zoskupenie VLK
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček
Art Director: Peter Kuchta, Peter Sedláčik
Strih: Mišo Nemček
Kamera: Erik Baláž, Jakub Kratochvíl
Zvuk: Bajko
Account Manager: Lenka Chorvátová
Strategy Director: Marian Timoracký

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.