StoryEditor

Jana Kirschner vytvorila playlist pre lesy. V novej kampani Lesoochranárskeho zoskupenia VLK

23.02.2018, 10:31
Autor:
pzpz
Kampaň je z dielne MARK BBDO.

Lesoochranárske zoskupenie VLK s pomocou pesničiek známej slovenskej speváčky bojuje za záchranu lesov. Prichádza s novou kampaňou v čase, kedy sa mu podarilo zastaviť ťažbu v Karpatských bukových pralesoch, ktoré sú súčasťou prírodného dedičstva UNESCO.

Jana Kirschner podporila VLKov originálnym spôsobom. Celé posolstvo kampane je vyskladané z názvov jej pesničiek. 

MARK BBDO

​Kampaň primárne tvorí online video so zábermi, ktoré nakrútil Erik Baláž a Jakub Kratochvíl. Súčasťou kampane je aj vizuál v podobe CD bookletu. 

Vizitka kampane: Jana Kirschner- Playlist pre lesy

Klient: Lesoochranárske zoskupenie VLK
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček
Art Director: Peter Kuchta, Peter Sedláčik
Strih: Mišo Nemček
Kamera: Erik Baláž, Jakub Kratochvíl
Zvuk: Bajko
Account Manager: Lenka Chorvátová
Strategy Director: Marian Timoracký

01 - Modified: 2017-11-17 18:35:09 - Feat.: 0 - Title: My sme les, Slováci sú les. Virálne video na záchranu lesov sa úspešne šíri na internete
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. október 2022 00:41