Lesoochranárske zoskupenie VLK s pomocou pesničiek známej slovenskej speváčky bojuje za záchranu lesov. Prichádza s novou kampaňou v čase, kedy sa mu podarilo zastaviť ťažbu v Karpatských bukových pralesoch, ktoré sú súčasťou prírodného dedičstva UNESCO.
Jana Kirschner podporila VLKov originálnym spôsobom. Celé posolstvo kampane je vyskladané z názvov jej pesničiek.
Kampaň primárne tvorí online video so zábermi, ktoré nakrútil Erik Baláž a Jakub Kratochvíl. Súčasťou kampane je aj vizuál v podobe CD bookletu.
Vizitka kampane: Jana Kirschner- Playlist pre lesy
Klient: Lesoochranárske zoskupenie VLK
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček
Art Director: Peter Kuchta, Peter Sedláčik
Strih: Mišo Nemček
Kamera: Erik Baláž, Jakub Kratochvíl
Zvuk: Bajko
Account Manager: Lenka Chorvátová
Strategy Director: Marian Timoracký