02.03.2018, 22:53

Ako obstáli agentúry na súťaži Digital Pie 2018?

Pozrite si poradie najúspešnejších agentúr.

Ako obstáli agentúry na súťaži Digital Pie 2018?
Zdroj: Digital Pie

Počet prihlásených agentúr v tohtoročnej súťaži Digital Pie 2018  sa zvýšil z 35 na 40 v tomto roku, z čoho až dve tretiny z tohto počtu boli agentúry mimo členov asociácie ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr). Novinkou v tomto ročníku bola aj súťažná kategória Rising Stars. "V rámci tohto ocenenia chceme upriamiť pozornosť na nadpriemerné výsledky malých digitálnych agentúr s ročným obratom do 200-tisíc eur," vysvetľuje Pavol Kubán, prezident ADMA.  A počet prihlásených prác? "Kým v roku 2017 sme registrovali 116 súťažných projektov, ktoré boli vytvorené počas dvoch rokov, v tomto roku sme zaregistrovali už 159 prihlásených prác, a to sa prihlasovali projekty už len za jeden rok. To hovorí za všetko", hovorí spokojne Pavol Kubán.

Najúspešnejšou agentúrou na tohtoročnom Digital Pie sa stala agentúra Zaraguza. Za ňou nasledovali s rovnakým počtom bodov agentúry This is Locco a Triad, treťou najúspešnejšou agentúrou sa stal Wiktor Leo Burnett. Takto vyzeral rebríček najúspešnejších agentúr Digital Pie 2018:

Zdroj: Digital Pie

​Kompletný zoznam výherných prác a agentúr:

Kategória Performance

Zdroj: Digital Pie

Kategória Idea

Zdroj: Digital Pie

​​Kategória Execution

Zdroj: Digital Pie

​Poradie novej ceny Rising Stars, ktoré určila kmeňová porota je nasledovné: na prvom mieste je agentúra Socialists, nasleduje bot.media, EnterCompany, Ponyhouse a PTA Group.

Videá najlepších prác nájdete tu:

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.