Počet prihlásených agentúr v tohtoročnej súťaži Digital Pie 2018 sa zvýšil z 35 na 40 v tomto roku, z čoho až dve tretiny z tohto počtu boli agentúry mimo členov asociácie ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr). Novinkou v tomto ročníku bola aj súťažná kategória Rising Stars. "V rámci tohto ocenenia chceme upriamiť pozornosť na nadpriemerné výsledky malých digitálnych agentúr s ročným obratom do 200-tisíc eur," vysvetľuje Pavol Kubán, prezident ADMA. A počet prihlásených prác? "Kým v roku 2017 sme registrovali 116 súťažných projektov, ktoré boli vytvorené počas dvoch rokov, v tomto roku sme zaregistrovali už 159 prihlásených prác, a to sa prihlasovali projekty už len za jeden rok. To hovorí za všetko", hovorí spokojne Pavol Kubán.
Najúspešnejšou agentúrou na tohtoročnom Digital Pie sa stala agentúra Zaraguza. Za ňou nasledovali s rovnakým počtom bodov agentúry This is Locco a Triad, treťou najúspešnejšou agentúrou sa stal Wiktor Leo Burnett. Takto vyzeral rebríček najúspešnejších agentúr Digital Pie 2018:
Kompletný zoznam výherných prác a agentúr:
Kategória Performance
Kategória Idea
Kategória Execution
Poradie novej ceny Rising Stars, ktoré určila kmeňová porota je nasledovné: na prvom mieste je agentúra Socialists, nasleduje bot.media, EnterCompany, Ponyhouse a PTA Group.
Videá najlepších prác nájdete tu: