Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
02.05.2018, 15:10

Corgoň vyšiel v novej kampani s pravdou von. Veci majú byť jasné, pivo má byť horké

O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Corgoň vyšiel v novej kampani s pravdou von. Veci majú byť jasné, pivo má byť horké
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Prečo sa všetko tak komplikuje? Prečo to nikto nepovie na rovinu? V dnešnej dobe plnej póz, umelo nafúknutých bublín, hoaxov a falošných hrdinov sa Corgoň vybral opačným smerom. Najnovšou kampaňou sa postavil za ľudí, ktorých nezaujímajú omáčky, módne vlny a vlnky ani dvojdňové trendy.

Za ľudí, ktorí nezačnú pchať chia semiačka do každého jedla hneď, ako ich prvý samozvaný výživový poradca vyhlási za (zasa ďalšiu) superpotravinu. Ľudí, ktorí vedia, že existujú pravdy, na ktoré sa nesiaha. Pretože veci majú byť jasné a pivo má byť horké.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

​Novú imidžovú kampaň pre Corgoň pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett. Komunikáciu nasadila v TV, online a aj v outdoore. 

Ostatné spoty si môžete pozrieť tu.

Na Youtube okrem spotov nasadila agentúra aj bumper ads, pozrite si ukážku jednej z nich.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkčná agentúra: Hitchhiker Films
 Account manager: Eva Kučerová, Veronika Mihóková
Creative director: Martin Motáček
Strategy director: Vladimír Lefík
Graphic designer: Kajsa Gelin, Ivan Tichý
Copywriter: Martin Motáček, Marián Balog

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.