Prečo sa všetko tak komplikuje? Prečo to nikto nepovie na rovinu? V dnešnej dobe plnej póz, umelo nafúknutých bublín, hoaxov a falošných hrdinov sa Corgoň vybral opačným smerom. Najnovšou kampaňou sa postavil za ľudí, ktorých nezaujímajú omáčky, módne vlny a vlnky ani dvojdňové trendy.
Za ľudí, ktorí nezačnú pchať chia semiačka do každého jedla hneď, ako ich prvý samozvaný výživový poradca vyhlási za (zasa ďalšiu) superpotravinu. Ľudí, ktorí vedia, že existujú pravdy, na ktoré sa nesiaha. Pretože veci majú byť jasné a pivo má byť horké.
Novú imidžovú kampaň pre Corgoň pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett. Komunikáciu nasadila v TV, online a aj v outdoore.
Ostatné spoty si môžete pozrieť tu.
Na Youtube okrem spotov nasadila agentúra aj bumper ads, pozrite si ukážku jednej z nich.
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkčná agentúra: Hitchhiker Films
Account manager: Eva Kučerová, Veronika Mihóková
Creative director: Martin Motáček
Strategy director: Vladimír Lefík
Graphic designer: Kajsa Gelin, Ivan Tichý
Copywriter: Martin Motáček, Marián Balog