Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.05.2018, 20:09

Známe sú shortlisty Zlatého klinca. O kovy sa bude uchádzať 119 prác

Pozrite si, ktoré agentúry a klienti získali najviac shortlistov.

Známe sú shortlisty Zlatého klinca. O kovy sa bude uchádzať 119 prác
Zdroj: Zlatý klinec 2018

Súťaž o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec má bližšie k vyhláseniu víťazov. Zverejnila shortlisty, o ktorých porota v priebehu piatka rozhodne, či sa premenia aj na kov.

Porota zo všetkých prihlásených prác, ktorých bolo tento rok viac ako 300, čo je o tretinu viac ako minulý rok, vybrala celkom 119 shortlistov. 

Najviac shortlistov získala agentúra Wiktor Leo Burnett - 22, potom MUW Saatchi&Saatchi - 21 a treťou najúspešnejšou agentúrou v počte získaných shortlistov je Istropolitana Ogilvy - 11. 

Z pohľadu klientov najviac shortlistov získal Slovak Telekom - 12, potom O2 Slovakia - 11 a Poštová banka - 9 shortlistov. Ekotopfilm získal 8 shortlistov.

Najúspešnejšou shortlistovou kategóriou bola kategória Craft - 20 shortlistov, po 19 shortlistov získali kategórie Film a Digital.

Kompletný prehľad shortlistov nájdete tu.

Na tohtoročnom Zlatom klinci prvýkrát hodnotili prihlásené práce dve poroty. Tie pracovali v tomto zložení:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.