Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.09.2018, 16:47

O2 to vo svojej kampani preháňa

A uškatec Tóno vyhecuje „nafukovaciu rybu“ štvorzubca.

O2 to vo svojej kampani preháňa
Zdroj: O2

Operátor O2 začiatkom septembra už tradične prichádza s novou kampaňou. Tá sa tentokrát nesie v znamení preháňania, keďže ponuka dát v Zlatom a Platinovom O2 Paušáli sa za nezmenenú cenu zvýšila 5-násobne.

S takouto myšlienkou pracuje aj nový spot, v ktorom hrá hlavnú úlohu opäť uškatec Tóno, ktorý vyhecuje „nafukovaciu rybu“ štvorzubca, aby sa viacnásobne nafúkol až do rozmerov väčších ako zemeguľa a obaja zistia, že to skutočne prehnali.

„V O2 pripravili veľmi atraktívnu ponuku. Aj v našom tíme sme ostali potešení takým navýšením dát, a preto sme sa rozhodli aj komunikačne priniesť niečo veľké. Neviem, či sme to trochu neprehnali”, hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.

„Uvedomujeme si, že túto ponuku sme poriadne prehnali. Hoci by sme do spomínaných paušálov mohli dáta pridávať po menších objemoch a tak ju u našich zákazníkov časom postupne zatraktívňovať, rozhodli sme sa, že to urobíme naraz a poriadne,“ vysvetľuje Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.

Za spotom už tradične stojí agentúra Oliver Agency Central Europe v spolupráci s TRIAD Advertising a premiérovo ho uvidíte od 10.9. Súčasťou kampane je aj OOH, rádio, online či BTL. Spot produkovalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.

Vizitka kampane:

Agentúra : Oliver Agency

Creative director: Juraj Bartoš

Strategic planner: Emil Myjavec

Art director:  Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence

Copywriter:  Adam Jánoš, Tomáš Slobodník

Client servis director: Tina Bineva

Account manager:  Saša Fránková, Ejmi Baranová

Account executive: Ivana Imreová

V spolupráci s TRIAD Advertising:

Strategy director: Martin Woska

Art director:  Marek Barančík, Csilla Polák

Graphic designer: Michal Bajus

Copywriter:  Vlado Kurek, Matúš Hliboký

Social media brand manager: Martin Luther

Account manager:  Zuzana Bosmanová, Natália Mikušová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.