Operátor O2 začiatkom septembra už tradične prichádza s novou kampaňou. Tá sa tentokrát nesie v znamení preháňania, keďže ponuka dát v Zlatom a Platinovom O2 Paušáli sa za nezmenenú cenu zvýšila 5-násobne.
S takouto myšlienkou pracuje aj nový spot, v ktorom hrá hlavnú úlohu opäť uškatec Tóno, ktorý vyhecuje „nafukovaciu rybu“ štvorzubca, aby sa viacnásobne nafúkol až do rozmerov väčších ako zemeguľa a obaja zistia, že to skutočne prehnali.
„V O2 pripravili veľmi atraktívnu ponuku. Aj v našom tíme sme ostali potešení takým navýšením dát, a preto sme sa rozhodli aj komunikačne priniesť niečo veľké. Neviem, či sme to trochu neprehnali”, hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.
„Uvedomujeme si, že túto ponuku sme poriadne prehnali. Hoci by sme do spomínaných paušálov mohli dáta pridávať po menších objemoch a tak ju u našich zákazníkov časom postupne zatraktívňovať, rozhodli sme sa, že to urobíme naraz a poriadne,“ vysvetľuje Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.
Za spotom už tradične stojí agentúra Oliver Agency Central Europe v spolupráci s TRIAD Advertising a premiérovo ho uvidíte od 10.9. Súčasťou kampane je aj OOH, rádio, online či BTL. Spot produkovalo Alien studio pod vedením režiséra Dana Dekana.
Vizitka kampane:
Agentúra : Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Saša Fránková, Ejmi Baranová
Account executive: Ivana Imreová
V spolupráci s TRIAD Advertising:
Strategy director: Martin Woska
Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
Graphic designer: Michal Bajus
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Account manager: Zuzana Bosmanová, Natália Mikušová