Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.09.2018, 13:07

Keď má drahý produkt lacnú reklamu. Klenoty Aurum zapĺňajú sociálne siete

Na Facebooku sa šíri prízemná reklama na šperky.

Keď má drahý produkt lacnú reklamu. Klenoty Aurum zapĺňajú sociálne siete
Zdroj: Klenoty Aurum

Vkus, elegancia, nádhera, luxus, to sú slová, ktoré sa zvyčajne spájajú s tak drahými a značkovými produktmi, akými šperky nepochybne sú. Neplatí to ale v prípade klenotníctva Aurum, ktoré pre propagáciu svojej značky zvolilo prinajmenšom zvláštnu komunikáciu. Namiesto elegancie a krásy šperkov, komunikuje na potenciálnych zákazníkov priamočiaro.

To, aký štýl na to zvolilo, posúďte sami. My si myslíme si, že luxusným šperkom a hodinkám pristane štýlovejšia komunikácia.

Na Facebooku klenotníctva Aurum sme našli slogan o vyjednávaní pri kúpe šperkov, ktorý kvôli gendrovým narážkam nezožal práve najpozitívnejšie reakcie.

Na internete kolujú  silnejšie verzie kampane, otázne je, či sú aj pravdivé. Kontaktovali sme Klenotníctvo Aurum, správu budeme aktualizovať.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.