Vkus, elegancia, nádhera, luxus, to sú slová, ktoré sa zvyčajne spájajú s tak drahými a značkovými produktmi, akými šperky nepochybne sú. Neplatí to ale v prípade klenotníctva Aurum, ktoré pre propagáciu svojej značky zvolilo prinajmenšom zvláštnu komunikáciu. Namiesto elegancie a krásy šperkov, komunikuje na potenciálnych zákazníkov priamočiaro.
To, aký štýl na to zvolilo, posúďte sami. My si myslíme si, že luxusným šperkom a hodinkám pristane štýlovejšia komunikácia.
Na Facebooku klenotníctva Aurum sme našli slogan o vyjednávaní pri kúpe šperkov, ktorý kvôli gendrovým narážkam nezožal práve najpozitívnejšie reakcie.
Na internete kolujú silnejšie verzie kampane, otázne je, či sú aj pravdivé. Kontaktovali sme Klenotníctvo Aurum, správu budeme aktualizovať.