Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.11.2018, 16:24

Flema awards rozdávala ocenenia. Bodovali tri slovenské agentúry

K oceneným slovenským agentúram patria: Socialists, Triad a Wavemaker.

Flema awards rozdávala ocenenia. Bodovali tri slovenské agentúry
Zdroj: Wavemaker

Súťaž Flema Media Awards, ktorá každoročne oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní, vyhlásila ocenenia. Zo slovenských agentúr uspeli tri -  Socialists, Triad a Wavemaker.

Agentúra Wavemaker Slovakia si odniesla až dve ocenenia. Jedno ocenenie získala v kategórii  Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane - práca pre Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál.   Druhé ocenenie získala v kategórii  Najlepšie využitie dát SLSP Personal message.  pre Slovenskú sporiteľňu.  „Veľmi nás teší víťazstvo na jednej z najdôležitejších súťaží mediálnych agentúr u nás. O to viac, že Wavemaker bol opäť veľmi úspešný v konkurencii nielen slovenských, ale aj českých kampaní. V tomto ročníku Flema uviedla niekoľko nových kategórií reagujúc tak na trendy v našom biznise. S našimi prácami sme uspeli hneď v niekoľkých z nich, kde sme mohli dokázať našu kapacitu v oblasti obsahu, technológií, ku ktorým máme unikátny prístup. Náš úspech je dôsledkom toho, že naši klienti inovatívne uvažujú a dlhodobo nám dôverujú, za čo im patrí veľká vďaka a rešpekt,“ uviedol managing director Wavemaker Slovakia Dušan Horváth.

Na tohtoročnej Fleme bodovala aj agentúra Socialists, a to s prácou pre Škoda Auto Slovensko s názvom Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc. Agentúra získala s touto prácou ocenenie v kategórii Najlepšie využitie real-time marketingu.

V kategórii Najlepšia veľká kampaň bodovala agentúra Triad s prácou  Zabudnutý deň slobody  pre O2.  Agentúra získala ocenenie Inovatívna agentúra.

Súťaž ocenila aj Inovatívneho zadávateľa, ktorým sa tento rok stala česká organizácia Človek v tiesni a Plzeňský Prazdroj.  

Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň získal  Cream Prague a Dvořák – svahové sekačky za kampaň The Mow-Na Lisa, ktorá dokázala s minimálnym rozpočtom osloviť milióny ľudí v 50 krajinách sveta.

"Sme veľmi radi, že letné rozšírenie súťaže sa ukázalo ako krok správnym smerom. Vďaka nemu sme sa mohli my ako aj celý trh zoznámiť s mnohými ďalšími, veľmi zaujímavými prácami, ktoré nielenže neboli nudné, ale hlavne pracovali v prospech značky. Všetci môžeme vidieť, že tam, kde je vôľa, sú aj výsledky, ak môžem parafrázovať klasika. A my sa tešíme, že tej vôle robiť veci nanovo a odvážne, bude medzi zadávateľmi a agentúrami stále pribúdať," hovorí Hynek Cimoradský, Managing Partner  spoločnosti FLEMEDIA, ktorá Flemu organizuje.

Kompletné výsledky súťaže Flema Awards 2018 nájdete tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.