Súťaž Flema Media Awards, ktorá každoročne oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní, vyhlásila ocenenia. Zo slovenských agentúr uspeli tri - Socialists, Triad a Wavemaker.
Agentúra Wavemaker Slovakia si odniesla až dve ocenenia. Jedno ocenenie získala v kategórii Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane - práca pre Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál. Druhé ocenenie získala v kategórii Najlepšie využitie dát - SLSP Personal message. pre Slovenskú sporiteľňu. „Veľmi nás teší víťazstvo na jednej z najdôležitejších súťaží mediálnych agentúr u nás. O to viac, že Wavemaker bol opäť veľmi úspešný v konkurencii nielen slovenských, ale aj českých kampaní. V tomto ročníku Flema uviedla niekoľko nových kategórií reagujúc tak na trendy v našom biznise. S našimi prácami sme uspeli hneď v niekoľkých z nich, kde sme mohli dokázať našu kapacitu v oblasti obsahu, technológií, ku ktorým máme unikátny prístup. Náš úspech je dôsledkom toho, že naši klienti inovatívne uvažujú a dlhodobo nám dôverujú, za čo im patrí veľká vďaka a rešpekt,“ uviedol managing director Wavemaker Slovakia Dušan Horváth.
Na tohtoročnej Fleme bodovala aj agentúra Socialists, a to s prácou pre Škoda Auto Slovensko s názvom Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc. Agentúra získala s touto prácou ocenenie v kategórii Najlepšie využitie real-time marketingu.
V kategórii Najlepšia veľká kampaň bodovala agentúra Triad s prácou Zabudnutý deň slobody pre O2. Agentúra získala ocenenie Inovatívna agentúra.
Súťaž ocenila aj Inovatívneho zadávateľa, ktorým sa tento rok stala česká organizácia Človek v tiesni a Plzeňský Prazdroj.
Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň získal Cream Prague a Dvořák – svahové sekačky za kampaň The Mow-Na Lisa, ktorá dokázala s minimálnym rozpočtom osloviť milióny ľudí v 50 krajinách sveta.
Kompletné výsledky súťaže Flema Awards 2018 nájdete tu.