Möbelix
StoryEditor

Möbelix vtipkuje na Dankovu adresu. A ťaží z jeho rigoróznej práce

20.11.2018, 10:25
Autor:
pzpz
Post uverejnil na Facebooku.

Möbelix na svojom facebookom profile uverejnil post, ktorý mu zabezpečí väčší reach ako všetky dokopy, ktoré postoval od začiatku roka. Na obrázku reklamuje regál, "do ktorého zmestíte všetky zdroje pre rigoróznu prácu." Vzhľadom na nekonečné diskusie okolo rigoróznej práce predsedu parlamentu Andreja Danka verejnosť okamžite pochopila, o čo ide a na priamom vtipe sa zabáva. Pod obrázkom je message, ktorý znie: "Niektorí z nás potrebujú literatúry viac, iní menej." Popis dopĺňa výstižný emotikon, aby všetci pochopili, na koho je narážka mierená. Pre správny marketing je priložený aj link, na ktorom regál nájdete. 

O kreatívu sa postarala diorama, ktorá sa poďakovala klientovi.

Agentúra spolu s marketérom veľmi dobre vedeli, že takýto príspevok zvýši viditeľnosť značky a obrázok sa bude organicky šíriť. Zvyčajne má post značky menej ako 100 lajkov, avšak niekedy vybehne niektorý z príspevkov na úroveň približne 600 lajkov, závisí od obsahu. Reklama na regál má momentálne 2,4 tisíc reakcií, 874 zdieľaní a 71 komentárov. 

Veď nakoniec, s reakčnými postami známeho výrobcu švédskeho nábytku je to zakaždým úderné a ich popularita neustále rastie. Möbelix sa pokúsil o niečo podobné tak uvidíme, aké bude mať ohlasy. 

Podobný kúsok sa podaril agentúre Socialists, ktorá reagovala na Facebooku automobilovej značky Škoda Auto Slovensko. Na sociálnej sieti uverejnila obrázok, ktorým reagovala na to, keď sa Golonka vyjadril, že sa nebude trepať do Košíc. 

Agentúra získala na Flema awards, súťaži, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní ocenenie v kategórii Najlepšie využitie real-time marketingu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 07:03