StoryEditor

Young Marketerom sa stala Romana Umrianová

04.12.2018, 08:08
Autor:
pzpz
Ocenenie bolo udelené prvýkrát.

Tento rok sa po prvýkrát udelila cena Young Marketer, súťaž pre marketérov do 30 rokov. Prvým slovenským víťazom, v tomto prípade víťazkou, sa stala Romana Umrianová

Martin Schopinski

Súťažnou úlohou bolo vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019. Organizátorom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.

Zúčastniť sa mohol každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany, rovnako aj študenti. Práce hodnotila odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne a združenia Ľudia z marketingu, ktorá si preštudovala všetky vypracované zadania a za najlepšie tri projekty určila práce, ktoré vytvorili:

Zadanie vysvetľuje Peter Holík,Head of Marketing Communications Slovenská sporiteľňa:

01 - Modified: 2018-12-10 10:36:21 - Feat.: 0 - Title: Marketérom roka 2018 je Juraj Holub zo Slido
01 - Modified: 2018-11-26 06:49:39 - Feat.: - Title: Súťaž Young Marketer pozná troch finalistov 02 - Modified: 2018-11-05 10:34:46 - Feat.: - Title: Prvý ročník Young Marketer vám môže zabezpečiť letenku do Cannes na Young Marketers Academy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 07:54