Tento rok sa po prvýkrát udelila cena Young Marketer, súťaž pre marketérov do 30 rokov. Prvým slovenským víťazom, v tomto prípade víťazkou, sa stala Romana Umrianová.
Súťažnou úlohou bolo vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019. Organizátorom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.
Zúčastniť sa mohol každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany, rovnako aj študenti. Práce hodnotila odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne a združenia Ľudia z marketingu, ktorá si preštudovala všetky vypracované zadania a za najlepšie tri projekty určila práce, ktoré vytvorili:
Zadanie vysvetľuje Peter Holík,Head of Marketing Communications Slovenská sporiteľňa: