Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.12.2018, 09:38

Mladí bezdomovci sa prihovárajú rovesníkom cez Spotify

Približujú svoj život na ulici.

Mladí bezdomovci sa prihovárajú rovesníkom cez Spotify
Zdroj: Adweek

Britská charitatívna organizácia pre ľudí bez domova Depaul sa rozhodla v rámci kampane použiť zoznam skladieb na Spotify. Prostredníctvom tohto nástroja prerozpráva príbehy viacerých mladých bezdomovcov.

Cieľom je zvýšiť povedomie o práci charitatívnej organizácie a živote mladých bez domova. V kampani svoj životný príbeh vyrozpráva päť z nich. Keď používatelia čítajú tituly skladieb, ich názvy odhaľujú, že mladí majú skúsenosti s životom na ulici.

Cieľovou skupinou je generácia 16-25 rokov, ktorej sa snaží Depaul preformovať názor na bezdomovectvo.

Mike Thiedke, výkonný riaditeľ spoločnosti Depaul UK, vo svojom vyhlásení uviedol: "Každá skúsenosť so životom bez domova je jedinečná a rozmanitosť zoznamov skladieb to dokazuje. Prostredníctvom spoločnosti Spotify dúfame, že prenikne a osloví priamo poslucháčov, aby pochopili, čo ľudia ako George a Fatos zažili. "

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.