Britská charitatívna organizácia pre ľudí bez domova Depaul sa rozhodla v rámci kampane použiť zoznam skladieb na Spotify. Prostredníctvom tohto nástroja prerozpráva príbehy viacerých mladých bezdomovcov.
Cieľom je zvýšiť povedomie o práci charitatívnej organizácie a živote mladých bez domova. V kampani svoj životný príbeh vyrozpráva päť z nich. Keď používatelia čítajú tituly skladieb, ich názvy odhaľujú, že mladí majú skúsenosti s životom na ulici.
Cieľovou skupinou je generácia 16-25 rokov, ktorej sa snaží Depaul preformovať názor na bezdomovectvo.
Mike Thiedke, výkonný riaditeľ spoločnosti Depaul UK, vo svojom vyhlásení uviedol: "Každá skúsenosť so životom bez domova je jedinečná a rozmanitosť zoznamov skladieb to dokazuje. Prostredníctvom spoločnosti Spotify dúfame, že prenikne a osloví priamo poslucháčov, aby pochopili, čo ľudia ako George a Fatos zažili. "