Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.12.2018, 10:00

Najnakupovanejším mobilným formátom sa stal Interscroller

V počte predaných impresií porazil doposiaľ najpredávanejší formát Mobilný Branding.

Najnakupovanejším mobilným formátom sa stal Interscroller
Zdroj: R2B2

RTB reklama cielená na mobilných užívateľov rastie medziročne dvojnásobne. Spomedzi reklamných formátov ako banner, natívna reklama, video reklama alebo čisto mobilných formátov ako Mobilný Branding a Interscroller, zaznamenal v poslednom období významný nárast práve posledne spomenutý.

Najväčší mobilný formát, ktorý sa zobrazí pri scrollovaní stránky, sa stal v reklamnej sieti R2B2 už po pol roku od spustenia predávanejším formátom než dovtedy najpredávanejší Mobilní Branding.

​František Bauma zo spoločnosti R2B2 vysvetľuje, prečo tomu tak je: „Interscroller je v našej sieti najvýraznejším formátom určeným pre mobilné zariadenia. Jeho parametre sú pre inzerentov natoľko vyhovujúce, že i s dostupným počtom 120 miliónov reklamných impresií, ktorý je o zhruba tretinu nižší než u Mobilného Brandingu, sa stal najnakupovanejším mobilným formátom u nás.“

Inzerentom, ktorí nakupujú programaticky v sieti R2B2 reklamný priestor, tak nevadí ani fakt, že je tento formát podľa RTB indexu priemerne o 35-40 percent drahší než zmienený Mobilný Branding.

Zdroj: R2B2

„Cena Interscrolleru je priemerne vyššia o viac než tretinu, ale inzerent dostane priestor cez takmer celú mobilnú obrazovku, kde jeho reklamné posolstvo oveľa lepšie vynikne,“ vysvetľuje Bauma.

Tento formát je v sieti R2B2 úspešný tiež z dôvodu jeho jednoduchej prípravy. „Zadávatelia nakupujú Interscroller v podobe obrázku alebo HTML5 kódu, takže vlastnosťami zodpovedá bannerom. Nie sú tak potrebné špecifické šablóny či generátory,“ dodáva šéf produktu spoločnosti R2B2

Mobilná reklama v sieti R2B2 na konci novembra tvorila 35 percent celého online reklamného priestoru, čo znamenalo oproti minulému roku 40 percentný nárast.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.