Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.01.2019, 09:37 Aktualizované dňa 09.01.2019 o 16:54

Danko sa stal obeťou reklamnej kampane. Výsmech na jeho adresu je na bilbordoch

Tlačiarenská spoločnosť trefne využila kauzu s rigoróznou prácou.

Bratislavská spoločnosť ANwell sa rozhodla vo svojej reklame oprášiť škandál s rigoróznou prácou predsedu Národnej rady SR a SNS Andreja Danka. Kauza sa objavila na jeseň minulého roka, keď Denník N uverejnil článok o tom, že Danko si síce píše pred meno JUDr., ale nie je jasné, odkiaľ titul získal.

Už vtedy sa na tom zabávali internetoví humoristi a teraz, keď už sme na to skoro zabudli, tlačiarenská spoločnosť ANwell sa nám to rozhodla pripomenúť jednoduchým headlinom na červenom pozadí. Súčasťou kampane je jeden bilbord umiestnený na Mlynoch. Vďaka kontroverznosti sa už šíri tak rýchlo, ako je to na internete možné. 

Za nápadom stojí agentúra Digitalka.sk.

Klient za nami prišiel s požiadavkou kreatívne využiť billboardové miesto pri internátoch na Mlynoch, ktoré sa nachádza oproti zastávke MHD. Každý deň tu čaká na autobus obrovské množstvo študentov. Práve tí sú hlavnou cieľovkou nášho klienta. Kauza “rigorózka” sedela s ponukou služieb nášho klienta, preto bola škoda ju nevyužiť. Rozhodli sme sa ísť cestou jednoduchého, ale výrazného vizuálu. Chceli sme pozornosť upriamiť na claim, ktorého autorom je náš šikovný copywriter Marek Vandrák,“ uviedol pre Stratégie Peter Sekelský, art director agentúry Digitalka.sk, ktorý posilnil tím koncom roka a podieľal sa tiež na nedávnej kampani značky Sadkay.

"Klobúk dole aj pred klientom, že sa nebáli ísť do odvážnejšieho nápadu. Cítili sme tiež, že sa im páči, že majú touto kampaňou možnosť upozorniť nielen na svoju značku, ale aj na vážnejšiu spoločenskú tému kopírovania diplomových prác. Ide o problém, ktorý by sme nemali ako spoločnosť prehliadať, u politikov už vôbec nie,“ doplnila Laura Sláviková, social media manager v Digitalka.sk.

Zdroj: Anwell

Vizitka kampane:

Agentúra:  Digitalka.sk

Art Director: Peter Sekelský

Copywriter: Marek Vandrák

Social Media: Laura Sláviková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.