Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieSlovenská firmu Sadkay, ktorá vyrába sedačky na mieru, vyšla s novou kampaňou, ktorá propaguje ich produkty v offline spôsobom, ktorý zaujal aj v online. Za nápadom stojí kreatívne štúdio Autentik, ktoré založili na začiatku roka známe mená slovenskej reklamy a marketingu.
„Aj my v agentúre aj klient vnímame citlivo to, čo sa dlhodobo na Slovensku deje a rozhodli sme sa ísť práve takouto cestou,“ hovorí Šimon Škoviera z Autentiku. „Keďže značka začína, potrebovali sme vymyslieť kampaň, ktorá by mohla zarezonovať, keďže sa bavíme o low-costovom budgete,“ vysvetľuje.
Kampaň pozostáva z troch kreatív, ktoré sú nasadené v Bratislave na troch billboardoch. Na chytenie virality to však úplne postačovalo. V outdoore bude kampaň nasadená mesiac, podporená je aj v online.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.