Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.08.2018, 11:35

Hranol, gašparko a Robko. Tri billboardy v Bratislave zaplavili online

Slovenská firma promuje svoje produkty offline kampaňou, ktorá zaujala aj v online.

Hranol, gašparko a Robko. Tri billboardy v Bratislave zaplavili online
Zdroj: Autentik

Slovenská firmu Sadkay, ktorá vyrába sedačky na mieru, vyšla s novou kampaňou, ktorá propaguje ich produkty v offline spôsobom, ktorý zaujal aj v online. Za nápadom stojí kreatívne štúdio Autentik, ktoré založili na začiatku roka známe mená slovenskej reklamy a marketingu.

„Aj my v agentúre aj klient vnímame citlivo to, čo sa dlhodobo na Slovensku deje a rozhodli sme sa ísť práve takouto cestou,“ hovorí Šimon Škoviera z Autentiku. „Keďže značka začína, potrebovali sme vymyslieť kampaň, ktorá by mohla zarezonovať, keďže sa bavíme o low-costovom budgete,“ vysvetľuje.

​Kampaň pozostáva z troch kreatív, ktoré sú nasadené v Bratislave na troch billboardoch. Na chytenie virality to však úplne postačovalo. V outdoore bude kampaň nasadená mesiac, podporená je aj v online.

Zdroj: Autentik
Zdroj: Autentik

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.