StoryEditor

Hity na rok 2019. Ako bude vyzerať marketing v digitáli?

08.02.2019, 06:30
Autor:
pzpz
Pozrite sa, čo na to odborníci z ADMA.

V printovom vydaní Stratégií sme už tradične zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí prezradili čo si myslia, že bude hitom v v digitáli v roku 2019.

Marek Didák z agentúry Hype tvrdí, že budeme svedkami hypu okolo rozšírenej reality, ktorej tvorba je dnes už pre množstvo značiek budgetovo dostupná. 

Podľa Martina Wosku z TRIADu má skvele našliapnuté audio- "podcasty sú zaujímavé z hľadiska content marketingu, voice z hľadiska user interface."

"Do roku 2020 bude viac ako polovica vyhľadávaní pomocou hlasu. Reputačný obsah tvorený používateľmi bude naďalej dominovať a bude jedným z hlavných faktorov zvyšovania konverzných pomerov a predajov na webe," tvrdí Ladislav Suško z Performics.

A podľa ďalších ADMA odborníkov bude vyzerať marketingová komunikácia v digitálnom prostredí takto: 

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 17:19