V printovom vydaní Stratégií sme už tradične zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí prezradili čo si myslia, že bude hitom v v digitáli v roku 2019.
Marek Didák z agentúry Hype tvrdí, že budeme svedkami hypu okolo rozšírenej reality, ktorej tvorba je dnes už pre množstvo značiek budgetovo dostupná.
Podľa Martina Wosku z TRIADu má skvele našliapnuté audio- "podcasty sú zaujímavé z hľadiska content marketingu, voice z hľadiska user interface."
"Do roku 2020 bude viac ako polovica vyhľadávaní pomocou hlasu. Reputačný obsah tvorený používateľmi bude naďalej dominovať a bude jedným z hlavných faktorov zvyšovania konverzných pomerov a predajov na webe," tvrdí Ladislav Suško z Performics.
A podľa ďalších ADMA odborníkov bude vyzerať marketingová komunikácia v digitálnom prostredí takto: