Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.05.2019, 10:10

Kofila vo svojej prvej TV kampani hľadá originálne spojenia pre krajší deň

Kampaň pripravila agentúra Zaraguza CZ.

Kofila vo svojej prvej TV kampani hľadá originálne spojenia pre krajší deň
Zdroj: Kofila

Tyčinka Kofila z portfólia spoločnosti Nestlé novou kampaňou voľne nadviaže na jesennú digitálnu kampaň, ktorá predstavila Kofilu ako „originálne spojenie kávy a čokolády“. Po novom sa ale Kofila v rámci nového pozicioningu, zameria na hľadanie originálnych spojení v každodennom živote. Bude kreatívne upozorňovať na to, že niekedy sa stačí pozrieť na bežné veci inak, a ich spojením vytvoriť niečo nové, nevšedné, originálne.

S kampaňou, vytvorenou v spolupráci s českou agentúrou Zaraguza, Kofila prvýkrát vstúpi do televízneho formátu. Produkciu zaisťovala spoločnosť Stink Films na čele s režisérkou Veronikou Jelšíkovou. Spot bude v rôznych formátoch využitý tiež v kinách, na YouTube a sociálnych sieťach. Kampaň budú dotvárať instore vystavenia a displejová reklama.

Historické prepojenie Kofily s umením pripomenie spolupráca s umeleckou školou, do ktorej sa na jar zapojí Súkromná stredná umelecká škola dizajnu v Bratislave. Študenti pre Kofilu vytvoria sériu prác na tému „Originálne spojenie robí svet krajším”. Výber z prác bude následne použitý pre PR a sociálne siete Kofily.

„Hlavným zámerom spolupráce je vytvorenie umeleckých hodnôt, ktoré pretrvajú a ktoré majú v histórii značky významnú tradíciu. Pridanou hodnotou potom bude získanie vizuálneho obsahu pre sociálne siete značky,“ vysvetľuje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.