Tyčinka Kofila z portfólia spoločnosti Nestlé novou kampaňou voľne nadviaže na jesennú digitálnu kampaň, ktorá predstavila Kofilu ako „originálne spojenie kávy a čokolády“. Po novom sa ale Kofila v rámci nového pozicioningu, zameria na hľadanie originálnych spojení v každodennom živote. Bude kreatívne upozorňovať na to, že niekedy sa stačí pozrieť na bežné veci inak, a ich spojením vytvoriť niečo nové, nevšedné, originálne.
S kampaňou, vytvorenou v spolupráci s českou agentúrou Zaraguza, Kofila prvýkrát vstúpi do televízneho formátu. Produkciu zaisťovala spoločnosť Stink Films na čele s režisérkou Veronikou Jelšíkovou. Spot bude v rôznych formátoch využitý tiež v kinách, na YouTube a sociálnych sieťach. Kampaň budú dotvárať instore vystavenia a displejová reklama.
Historické prepojenie Kofily s umením pripomenie spolupráca s umeleckou školou, do ktorej sa na jar zapojí Súkromná stredná umelecká škola dizajnu v Bratislave. Študenti pre Kofilu vytvoria sériu prác na tému „Originálne spojenie robí svet krajším”. Výber z prác bude následne použitý pre PR a sociálne siete Kofily.
„Hlavným zámerom spolupráce je vytvorenie umeleckých hodnôt, ktoré pretrvajú a ktoré majú v histórii značky významnú tradíciu. Pridanou hodnotou potom bude získanie vizuálneho obsahu pre sociálne siete značky,“ vysvetľuje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.
Vizitka kampane:
Creative Director
Peter Michalka
Creative Team Leader
Kristina Karabinošová / Roman Čihalík
Art director
Tereza Talichová
Copywriter
Roman Krmašek, Judita Ružičková, Martin Krafčík
Account manager
Ondřej Duka / Filip Sajka
Stratég
Roman Biath